Kubusiowe love

4/01/2014

Hej!
Dziś rameczka :) stworzona na bazie i z tekturkami Craftfun.
Postanowiłam podkręcić trochę niebieskości czerwonym i czarnym, dobrze zrobiłam? :P
Zdjęcie mojego chrześniaka, w życiu nie poznałam bardziej pogodnego i radosnego dziecka! I nie, wcale się nie chwalę :P chociaż jest czym :)
może kiedyś pójdzie w ślady starszej siostry (którą już mogliście tutaj zobaczyć) i będzie mi pomagał robić kartki? 





i dziś to ja króluję w kuchni, hahaha! Trzymajcie kciuki, żebym wyszła z tego cało ;)
Buziaki!!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Hahah, Dziciaczki to się rwą do pomagania ale w robieniu bajzlu w przydasiach, tak jak mój kuzyn. :D Rameczka jest przecudowna! :D Trzymam kciuki za Twoje kuchenne eksperymenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo, a i chrześniak przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS