Scrap-Map works

9/20/2014

Witajcie!
Dziś dwie prace przygotowane dla Scrap-Map. Najpierw LO w formacie a4.
Hi!
Today two works made for Scrap-Map. An a4 layout first:





Jestem wielka fanką tego formatu ale sama nie czuję się w nim dość pewnie. Ale może któraś z Was? :) dodatkową zachętą może być to, że mapka jest sponsorowana!! :)
I'm a big fan of that size but I don't feel secure in it. But maybe someone will, and the prize would encourage you, we have a sponsored sketch on Scrap-Map blog!

Kolejna mapka niestety nie jest sponsorowana ale strasznie inspirująca, zapraszam do przyłączenia się :)
Dodam też, że po raz pierwszy jestem tak zadowolona z białych chlapań :P
Another sketch isn't sponsored, but veeery, very inspiring!! Join us!
And for the first time I'm very proud of my white splashes :D




Dziękuję za odwiedziny i komentarze, jesteście kochane!
Thank you for visitting me!

xx

You Might Also Like

4 komentarze

  1. uwielbiam to LO :D podoba mi się ile tych papierów tam nawciskałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. LO jak zwykle zachwyca a karteczka wyszła prześlicznie. :D I z tych białych chlapań to masz w 100% prawo być dumna bo są idealne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace wyglądają świetnie, ale ja podziwiam przede wszystkim LO- tyle warstw, warstewek, a to wszystko na A4 :) Podoba mi się tym bardziej że nie próbowałam tego formatu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba mapkowce śliczne! Format a4 zagospodarowalas rewelacyjnie, a kartka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS