a romantic card

2/27/2015

Hej! Naprawdę potrzebowałam takiego 'odwyku'.. nie wiem, co mnie cytnęło, ale po prostu musiałam zrobić jakąś delikatną i pełną kwiatków kartkę! Oczywiście zaraz po tym zaczęłam tworzyć kolejne strony w PLu, już normalne :D ale co zrobiłam wcześniej, to moje!
Hi! I really needed such 'detox'... I don't know what prompted me, but I had to make some romantic and full of flowers card! Of course after that I created some PL pages, in normal way :D 




Użyłam produktów z Przyda-Się! :)

I nie wiem, jak mam dziękować za każde słowo, jesteście kochane!!


xx

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Czasem nachodzi potrzeba zrobienia "czegoś innego" i nie ma sensu się z nią kłócić :) kartka bardzo mi się podoba, jest delikatna i kwiatowa, ale też trochę bałaganiarska, super :) czarujesz kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, no za mną właśnie chodzi mediowy tag :D A w Twojej karteczce się zakochałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest! Też uwielbiam dawać gazę pod kwiatki, genialnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS