a simple floral card

3/28/2015

Hej! Na sobotę mam dla Was trochę kwiatków i białego tła. No i jeszcze trochę farby, chlapań, gesso.. A wszystko to na 'nowe' (pojawiło się już tydzień temu, jestem trochę spóźniona, ale Wy nadal macie trochę czasu na zabawę z nami!) wyzwanie w ScrapMap! Ostatnio pokochałam kwiatowe wzorki (z pewnością już to zauważyłyście)! Mam nadzieję, że Wam się nie znudzę.. :)  
Hi! Today some flowers on a white background. And some paint, splashes, gesso.. Everything for a 'new' (It was posted a week ago, it's me who is late, but you still have some time to take part in it!) challenge on ScrapMap! Recently, I've fallen in love with simple floral patterns (I'm sure you've noticed that)! You must bear with me for a while.. ;) Hope it won't get boring!






Co myślicie o takich prostych kartkach? :)
What do you think about such a simple cards? :)

xx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ta kartka jest taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :D Mi też kwiatki ostatnio bardzo przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. what a lovely card!! very inspiring (I might copy this in the coming days haha, it's just perfect!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wiosenna! ;) Twoje kartki nigdy mi się nie znudzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest genialna :) taka lekka i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS