PL week 29

4/08/2015

Hej! Mamy już kwiecień a ja wciąż mam dla Was cały marzec. Dzisiejsza strona pełna wiosennych akcentów, mam nadzieję, że Wam się spodoba! :) W końcu się zebrałam, ruszyłam dupkę i zapisałam się na WF. Bardzo dobra decyzja, w końcu rozruszałam trochę kości! Zawiesiliśmy też ramki z naszymi zdjęciami (a kupione były oczywiście rok temu), zaczęłam się też bardziej przykładać do mojego kalendarza, mam nadzieję, że tak już mi zostanie. :)
Hi! It's April here but I still have weeks from March to show you, today's spread is full of spring themes, so I hope you'll like it :) I've finally started PE at my university! We've also hung frames with our photos (but bought it a year ago ofc), and I decided to be more organised, hope it will last until.. forever :D




xoxo


You Might Also Like

6 komentarze

  1. prześliczna strona <3 zawsze z utęsknieniem czekam na kolejne tygodnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zgadzam się z Offcą, przepięknie tworzysz swoje wpisy :) Na przykład ta fotka z tulipanami jest prześliczna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo mi się podoba! <3 Niesamowity jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna relacja :)) powodzenia we wszystkich postanowieniach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam, że Twoje wpisy są zawsze takie kolorowe i pozytywne :D chciałabym kiedyś zmacać Twój album w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tydzień az kipi pozytywną energią! Mega :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS