foto i video relacja ze zlotu

6/25/2015

Hej! Dawno mnie tu nie było i mimo, że nie mam jakoś wyjątkowo ciężkiej sesji, to ostatni egzamin jest oczywiście najgorszy. Ustny z francuskiego! Gorzej być nie może :P
Więc dzisiaj będzie tylko kilka zdjęć ze zlotu. I filmik :) mam nadzieję, że Wam się spodoba. Chyba nie muszę mówić, jak fajnie było? ;)

Pierwsza przystań - scrapki.pl :P 

Te albumiki są tak urocze..

Niestety, musiałam wybierać - albo obiad, albo album :D i chyba po minie widać, co wybrałam.. 

nie mogłam się niestety oprzeć journalom sodowym:

A tu już maaasa cudności:

fantastyczne Mirakowe karty i dodatki ♥

I Przydasiowe stoisko :) 


 A tutaj make-take prowadzony przez Olę z Przyda-Się!






I oczywiście na sam koniec pozowanie!


A jeszcze więcej w filmiku! 
Zapraszam do oglądania :)


xx

You Might Also Like

1 komentarze

LABELS