mini album || Clique Kits DT

2/13/2016

Hejhej! Dziś kolejna rzecz, która się tu dawno nie pojawiała - mini album! Stworzyłam go z lutowego kitu od Clique Kits. Tak jak już mówiłam wcześniej - nie jest on typowo walentynkowy, ale na pewno jest słodki! W dodatku jest w nim tyle kart do PL, tagów, kart journalingowych, że gdy tylko go zobaczyłam, stwierdziłam, że muszę zrobić album! Zdjęcia w nim to zestawienie tzw. samojebek ;) z całego roku. Przygotowałam też krok po kroku, jeśli jesteście ciekawe, zapraszam tutaj.
-> Nie wiem, czy zauważyłyście, czy nie, ale zmieniłam trochę szatę bloga. Dajcie znać, czy Wam się podoba i czy coś jeszcze muszę zmienić. Za wszelkie informacje dziękuję!

Hi! Today a mini album I made for Clique Kits with February "Hot Mess" Kit. I must say that even though the kit is not especially created for Valentine's day, it's still cute and lovely. There are so many journaling cards, PL cards, tags etc. that when I first saw it, I knew that I must made an album!
I also prepared a step by step tutorial. If you want to see it, visit Clique Kits blog. Enjoy!
-> I also changed a bit blog's design. Do you like it? Is it better than before? Do I need to change something? I would be grateful for your opinion!













xx

You Might Also Like

3 komentarze

LABELS