loveliness ♥

6/13/2016

Hej! Jak żyjecie? Ja po zlocie jestem naładowana energią, a że dziś muszę pakować wszystkie swoje graty, mam nadzieję, że pójdzie mi szybko :P choć ciekawa jestem co ja w tym bałaganie znajdę.. ;) tak więc na szybko dla Was layout, który stworzyłam przy pomocy cudnego, czerwcowego kitu od Clique Kits. Już pewnie nie raz to słyszałyście, ale mogę to powtarzać w nieskończoność - najlepszy kit ever! Polskie sklepy muszą pomyśleć chyba nad produktami Elle's Studio, są nieziemskie!
Hi! How are you? I have to pack my things and move out, so please, keep your fingers crossed, It will be a looong evening... :P
This time I have a layout for you. Made with wonderful Clique Kits June Kit ♥ Perfect for summer works! 

na zdjęciu z jednym z trzyletnich już bliźniaków :) czasami potrafią dać w kość, ale są słodkie tak jak kolory na skrapie :D

Tym razem poszalałam z journalingiem i porozsypywałam go trochę po całym skrapie.


Koniecznie dajcie znać co sądzicie, zwłaszcza o tym brokatowym napisie! Hit czy kit? Ja nie byłam do tych naklejek zbytnio przekonana, ale przy układaniu kompozycji bardzo mi się wpasowały! I myślę, że nie wygląda to bardzo źle ;)

Buziaki! Mam nadzieję, że kolejny post będzie już z relacją ze zlotu! ♥

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS