Fabulous - LO for Hip Kit Club

11/11/2016

Hej! Jak się macie? Szykujecie się powoli na szaleństwo grudniowe? Zbieracie już dodatki do grudniowników? Moja kolekcja powolutku się powiększa, będę dla Was miała łyk inspiracji w najbliższych tygodniach, mam nadzieję, że pomocny! 
A tymczasem mam jeszcze kilka wakacyjnych prac do pokazania (m.in. mini album!). Na pierwszy rzut layout przygotowany dla Hip Kit Club z październikowych kitów. Niby jesienne dodatki, ale tak naprawdę można stworzyć pracę w każdym klimacie :) 
Scrapa wykonałam pod listopadową mapkę
Hello! How are you? Are you preparing for December? Will you make December Daily Album? I have my box of happiness almost ready and I can't wait!
But for the time being, I would like to show you some of my summer works (there will be a mini album soon!). Here's the layout I prepared for Hip Kit Club from October Kits. I also used wonderful November sketch.







Chciałam Wam bardzo mocno podziękować za odwiedziny i komentarze, jesteście nieocenione!! ♥

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS