PL week 21 - New Year! || DT scrapki.pl

3/09/2017

Witajcie! Dziś kolejna porcja Project Life. Część z Was pewnie już zdążyła zauważyć, że od lutego zasiliłam szeregi DT scrapki.pl. Jestem niezmiernie szczęśliwa z tego powodu! Poniżej pierwsza inspiracja, jaką przygotowałam. Wykorzystałam cudny nowy kit "Fresh" od Becky Higgins. Polecam miłośniczkom bieli, żółtego (w końcu mam kit z dużą ilością żółtego!) i prostych wzorów. 
A tydzień, mimo że oprawiony w takie piękne karty, był, lekko mówiąc, do bani. Praktycznie cały długi weekend spędziłam w łóżku z grypą i czterdziestostopniową gorączką. Daaawno mnie tak nie rozłożyło.. 
Hello! I've got another spread from my Project Life album. It's made with new "Fresh" core kit from Becky Higgins and I love it to pieces! It's totally in my style with all those simple designs, lots of white and yellow. I really recommend it! 
Although the cards are wonderful, the week was a nightmare. I spent it with flu in my bed and it was terrible!







xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS