Scrap-Map♥

7/24/2014

Witajcie!
Dziś deszczowo więc zaszyłam się w łóżku z laptopem i książką :) i chciałam Wam pokazać moje ostatnie prace poczynione dla Scrap-Map. Zapraszam Was nie tylko do interpretacji mapek ale również do DT Call! Gwarantujemy przyjemną (i trochę też szaloną :D ) atmosferę! :)

Hi!
Today's a rainy day so I'm just doing nothing in my bed with my laptop and a book :P 
I want to share with you some projects for ScrapMap. Not only can you interpret our sketches, I also invite you to our DT Call! We guarantee really friendly (and sometimes crazy :D ) atmosphere :)
Now, time for the card:

a teraz już kartka:






i scrap do mapki sponsorowanej!! :)
and a layout for sponsored sketch:




Miłego popołudnia!
Have a nice afternoon!
xx

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Kartka ma rewelacyjne kolory a scrapa po prostu obóstwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka mnie po prostu wmurowała w ziemie, jest przepiękna ! scrap oczywiście też fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. obie prace są obłędne :D
    a na scrapie niby większość przestrzeni niezagospodarowana a i tak mu nic więcej nie trzeba :D podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna energetyczna kartka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega prace! Scrap wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie pobawiłaś się scrapem, tak jak lubię :) piękny ten zielony alfabet! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna kartelucha!
    a ten scraaap - MEGA! naucz mnie tak ładnie rozlewać ecolinę! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka bardzo mi się podoba, radosna ogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra skrapol! kolory nie moje, ale z desperadzikiem komponują się zacnie! lubiem ogromnie

    OdpowiedzUsuń

LABELS