addicted

7/15/2014

Witajcie!
Przeziębienie to ostatnia rzecz jakiej się teraz spodziewałam, uniemożliwia mi normalne funkcjonowanie totalnie, w ogóle nie mam ochoty siąść do papierów, nie mówiąc o czymkolwiek innym. Ale mam chociaż czas na pokazanie kolejnego optymistycznego scrapa, tym razem dla Galerii Rae:

Hi!
A cold during hot days? Nothing new for me.. But at least I can reast a bit ;) and show you optimistic layout made for Galeria Rae:






Dziękuję za odwiedziny! :*
xx

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ojj biedna, przeziębienie latem to najgorsze co może być ! zdrowiej szybko! za to scrap mega pozytywny i radosny :D, ohh ja też jestem addicted :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci strasznie tej choroby, zwłaszcza że teraz piekna pogoda na zewnątrz. ;/ A LO jak wykle zachwycające! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cud miód jak zawsze :) kolorki świetne, tylko to choróbsko...akysz akysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowiej, kto choruje w lato, ejj :D :* fajna praca! chlapania mega :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS