New Year in my Project Life album - weeks 21&22

3/11/2016

Hej! Dziś kolejna porcja Project Life dla Was. W końcu dobiłam do początku 2016! Jeszcze tylko 3 miesiące i będziemy na bieżąco :) Tworzę regularnie, ale robienie zdjęć przyprawia mnie o ból głowy, stąd ta obsuwa.. 
Hi! Another portion of Project Life today! Finally we are in 2016! Only three months and I'll be up to date here :P  

Tydzień 21. to wspomnienia z Sylwestra i poświątecznej przerwy wypełnionej nadrabianiem grudniownika.
Week no. 21 is all about New Year's Eve and after-Christmas brake filled with catching up with DD album. 





Tydzień 22 to początek harówki na studiach, stąd ta duża ilość kawy ;) na zdjęciu w rogu widać też przeepyszne ciasteczka z jabłkiem mojej babci!
Week no. 22 is the begining of a hard work at university, that's why there's a lot of coffee there :P and delicious cookies baked by my grandma!



Do upiększenia stron użyłam produktów od FamilyPortraits. Piękna karta 'hello 2016' od Karoliny :)
I used fabulous products from FamilyPortraitsBeautiful 'hello 2016' card is from Karolina.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ślicznie! Ja właśnie nadrabiam, bo przez sesję mam zastój aż do grudnia, a u Ciebie takie śliczne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

LABELS