Project Life week 39

7/03/2016

Hej! 
Dziś dla Was kolejne strony z albumu. Tym razem jeden tydzień na dwóch stronach, bo działo się baaardzo dużo!
Hi! This time I have for you one week on two pages, because it was a really busy one!

Strony te wykonałam razem z czerwcowym kitem od Clique Kits. Powtórzę się - Elle's Studio to naprawdę fantastyczne dodatki i papiery!
I made those pages with wonderful Clique Kits June kit. Looove Elle's Studio products to pieces ♥




Weekend był baaardzo, naprawdę bardzo napięty! Tylko w sobotę udało mi się zaliczyć aż 3 imprezy, w tym zlot w Katowicach! :D bardzo się stresowałam, bo nie dość, że sama jechałam samochodem, to w dodatku prowadziłam warsztaty z FamilyPortraits. Ale było naprawdę przyjemnie, wspominałam już w relacji, że atmosfera jak w domu!
Especially the weekend was super full of parties. I attended three just on Saturday! 






Dajcie znać co sądzicie!
Tell me what do you think!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS