Project Life week 40

7/06/2016

Hej! Nie zwalniam tempa, trzeba kiedyś nadrobić te zaległości ;) Poniżej wpis wykonany z nowiuśkimi kartami od FamilyPortraits. Piszczałam z radości jak je zobaczyłam :D Antilight wykonała kawał dobrej roboty! Jeśli są między Wami osoby, które boją się spróbować - warto zaopatrzyć się właśnie w nowe zestawy od FP - jedna do drugiej pasuje idealnie, nie trzeba nawet wiele myśleć, nie kosztują wiele (no, tyle co jeden papier skrapowy!!) no i są prześliiiiczne! Jeśli boicie się inwestować w kity od Becky Higgins (możecie pisać z propozycjami na podział w razie czego, hihi), to takie mini zestawy świetnie się sprawdzą :)
Hi! Another week from my album today, I need to catch up with posts here, hope you're not bored :) Here you have a week made only with new FamilyPortraits cards designed by Antilight. They're just woooonderful! 





PS. Dostałam informację, że nie wszystkie z Was mogą komentować moje posty - dajcie mi znać, proszę, na meila (justyska661@gmail.com) czy któraś ma jeszcze takie problemy - pamiętajcie, że żeby skomentować na disqusie, trzeba wejść w post, na stronie głównej disqus się nie wyświetla. I jeśli macie słabe połączenie internetowe (jak ja często :D) to czasami trzeba niestety odświeżyć stronę, lub chwilkę poczekać aż okienko disqusa się pojawi. 
Dziękuję za Wasze komentarze i informacje o problemach, jeśli takie się pojawią :)
Buziaki!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS