Project Life week 47

9/11/2016

Hej! Dziś mam dla Was kolejny tydzień z mojego albumu - jeden z tych super ważnych ;) 
Myślę, że nie ma potrzeby rozpisywania się, zdjęcia mówią same za siebie :)
Hello! Another week from my Project Life album for you :) This week is one of those super special ones, I think there's nothing much to add and the photos will say everything :)


Powiem tylko tyle - wszystko było perfekcyjnie przemyślane i byłam totalnie zaskoczona :D gdybym wiedziała choć troszkę, cokolwiek, ubrałabym się inaczej!! Przy sprawcy całego zamieszania, no, nie oszukujmy się, wyglądałam dość słabo :D Bo pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, gdy emocje już trochę opadły, to oczywiście "trzeba zrobić zdjęcia do projecta"... czy to jest jeszcze normalne? :P 






Bardzo chciałam, żeby było biało, czysto i schludnie, choć i tak nie wiem, czy nie przesadziłam. Co sądzicie? 






Buziaki!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS