Project Life week 48 & process video for Clique Kits

9/18/2016

Hej!
Melduję, że udało mi się nadrobić zaległości i jestem na bieżąco w albumie! Zdjęcia do mini albumu z Londynu właśnie się drukują, jest moc! Jutro jednak pierwszy dzień w pracy, więc zobaczymy kiedy uda mi się go skończyć ;)
Na dziś mam dla Was dwie strony tygodnia 48. Całkiem różne, robiłam je w sporym odstępie czasowym, a lewa strona zrobiona została dla Clique Kits
Hi! How are you? I'm very busy! I managed to catch up with the album and now I'm working on a mini with the photos from London. I think it may be difficult because tomorrow I'm starting work, but keep your fingers crossed!
Today week 48 in two pages. They're totally diffirent because the left one is made for Clique Kits and the right one was made laater on (like, about two weeks later :P)




Złapałam ją na filmiku, jeśli macie ochotę go zobaczyć,zapraszam poniżej :)
I've got also a process video :)




A tutaj już zbliżenia:





Druga strona już mniej cukierkowa. Użyłam kart z kitu Currently, w których przewija się kolor pomarańczowy - nie byłam do niego na początku przekonana, ale teraz coraz bardziej się z nim oswajam (ba, ostatnio nawet zaczęłam korzystać z czerwonego :D)
Right page is less sweet because I used cards from Currently kit. There's plenty of orange there and I wasn't sure about it at the beginning but now I think it's much better and I'm not afraid to use it (the same goes with the red colour!).





Która strona lepsza? :D
Which page is better? :)

xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS