week38&39

7/23/2015

Hej! Dziś kolejne dwa tygodnie z mojego albumu. Muszę trochę pokombinować z ich układem, bo zaczynam się robić nudna chyba ;) 
Ale nie na tym się skupiam teraz, najfajniejsze to, co uchwycone na zdjęciach. Duużo spotkań z przyjaciółmi i rodziną, naprawdę fajny czas.
Hello! Today another twoweeks from my PL album. I thnik I need to change the composition, because I'm boring I guess!
But what I love the most about them is not how they're made but what memories they captured! Lots of meetings with friends and family :) I really enjoyed that time!











Dajcie znać, co o nich sądzicie!
Please, let mi know what do you think about them!
Hugs!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. to tez mój ulubiony układ, do żadnego innego nie potrafię się przekonać :D a strony jak zawsze super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. sądzę, że chętnie zjadłabym to brownie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Ja lubię kombinować z układem, ale widzę że sporo dziewczyn zostaje przy tym standardowym, więc rób po prostu jak Ci wygodniej :) I kurczę, znowu śliczna rozkładówka, jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń

LABELS