Grudniownik - plan działania + kopalnia linków do darmowych kart!

11/21/2016

Witajcie!
Grudzień za pasem, pora więc zacząć planowanie grudniownika! Moja okładka jest już gotowa, po raz drugi będę działać w albumie (tym razem złotym) od FamilyPortraits. Już przebieram nogami i nie  mogę się doczekać!
A jaki mam plan na ten rok?

1. Pudełko ze skarbami

W tamtym roku postanowiłam stworzyć sobie swój własny kit - wrzuciłam do pudełka przydasie o tematyce świątecznej lub w świątecznych kolorach. I był to strzał w dziesiątkę! Nie musiałam za każdym razem przeszukiwać tony dodatków, by znaleźć te odpowiednie. Jest to oszczędność czasu przede wszystkim. W tym roku staram się również okroić ilość dodatków w moim świątecznym pudełku, żeby album był bardziej spójny. Bardzo polecam Wam "założenie" takiego pudełka! :)


Znajdują się w nim przede wszystkim cekiny :D, świąteczne karty od FamilyPortraits..



... i oczywiście nowe chipboardowe alfabety! I pad papierów ślubnych od Becky Higgins! Tak, z racji tego, że ma bardzo delikatne kolory i prawie nie widać w nim akcentów ślubnych, postanowiłam się skusić :)


Obowiązkowo enamel dotsy..


oraz złote naklejki i stemple na rolce. 


Polecam nie popadać w szał zakupów świątecznych i najpierw przejrzeć swoje przydasie - mnóstwo z nich, mimo, że nie mają ze świętami wiele wspólnego, nadadzą się idealnie! Taśmy, zwykłe białe alfabety i naklejki oraz tekturki będą świetnym dopełnieniem albumu. Mi nazbierała się spora kupka przydasi, których używam na codzień i w grudniowniki też sprawdzą się bez problemu.


2. Album

Choć mam słabość do ręcznie robionych albumów, po poprzednim albumie koszulkowym wiem, że taki sprawdza się o wiele lepiej. Po pierwsze - jest bardziej trwały. Czy widzicie te braki w albumie z 2014 roku? Renifer zgubił uszy i zabrał ze sobą jedynkę.. Powywijane rogi również nie prezentują się okazale. Z drugiej strony, to też ma swój urok!
Jest jednak też druga kwestia - w koszulki dużo szybciej wrzucić kartę i kilka ozdób, a jak wiemy, w grudniu czas jest na miarę złota. Dlatego w tym roku pracować będę na złotym albumie 6x8 od Family Portraits (psst, słyszałam, że mają się jeszcze pojawić!). Poniżej macie zajawkę okładki :) jeśli chcecie zobaczyć filmik z jej powstania, zapraszam na grupę Family Portraits na Facebooku.


3. Kolorystyka

Przy planowaniu grudniownika warto zwrócić uwagę na tą kwestię. Jakie kolory podobają nam się najbardziej? Z jakimi połączeniami czujemy się najpewniej? Czy w ogóle chcemy spójności w naszym albumie?
Jeśli chodzi o tą kwestię, to u mnie jest bardzo różnie :D za każdym razem planuję sobie określone ramy, a potem i tak wychodzi misz-masz. Dlatego, tak jak wspomniałam, w tym roku zmniejszam ilość przydasi i postaram ograniczyć się do kilku kolorów - bieli, złota, pastelowego różu/błękitu oraz czerwieni. Ta ostatnia chodzi za mną przez cały grudzień, uwielbiam czerwone dodatki w grudniowniku, więc i tym razem nie zamierzam z niej rezygnować :) jednak chciałabym, by w tym roku mój album był bardziej spójny.
Trzymanie się określonych kolorów pomaga nam zachować większą estetykę i spójność. Planując swoje świąteczne pudełko (bardzo Was do tego zachęcam!) weźcie pod uwagę kolory dodatków, jakie w nie pakujecie i róbcie to z głową! :)


4. Karty

Jestem osobą, która lubi mieć duży wybór, więc mimo że świątecznych kart od FamilyPortraits jest dużo, ja dodatkowo drukuję je sobie sama. Lubię prostotę, dlatego też żadna inna firma nie zachwyciła mnie w tym roku swoimi gotowymi kartami, więc część z nich postanowiłam kupić w wersji digital. Drugą część (darmowych!) znalazłam w czeluściach internetu. Jeśli macie dostęp do kolorowej drukarki, zachęcam Was gorąco do spróbowania z kartami do wydruku! Mamy pewność, że nigdy ich nie braknie, więc nie mamy ograniczeń i możemy korzystać z nich do woli. I w portfelu zostaje więcej na prezenty!




Dla ułatwienia zrobiłam dla Was zestawienie darmowych kart i dodatków do samodzielnego wydruku. 
Linków jest mnóstwo! Więc jeśli zasoby Waszego portfela nie pozwalają na szaleństwa, poniższe zestawy będą bardzo pomocne. Wzory są naprawdę przepiękne, więc Wasze strony nie stracą na atrakcyjności :)

Na pierwszy rzut idą karty zaprojektowane przez Monikę - Vanillę. Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia na Art in Town w Warszawie ♥
http://blog.monikachmielewska.pl/scrapbooking/grudniownikowe-karty-do-pobrania/


Mam dla Was również grafiki przygotowane przez CatFileStore, Mirę oraz Ewę ze Studio Tekturek. Karty od Miry i Ewy nie są już niestety dostępne w internecie (jak dobrze, że je sobie zapisałam!), więc wrzuciłam je za zgodą dziewczyn na dysk Google. 
1. 2.

3. 4
Poniżej znajdziecie serię dodatków i kart przygotowanych przez Kasię Antilight oraz Kasię Worqshop podczas serii Inspire Me Christmas. Polecam całą serię postów IMC przygotowaną przez dziewczyny, są mega inspirujące grudniowo :)

1. 2.
3. 4. 5.
Poniżej karty i dodatki z zagranicznych stron. Więcej inspiracji i kart znajdziecie też na moim Pintereście na tablicach Christmas oraz Printables.

1. 2. 3.
4. 5. 6.
Złota linia na samym dole to moi ulubieńcy! Korzystałam z nich w tamtym roku i w tym również zamierzam!

1. 2. 3.
4. 5. 6.
Ponadto, darmowe karty i dodatki do pobrania znajdziecie również na stronie Becky Higgins oraz Studio Calico


Jeśli jesteście zainteresowane płatnymi kartami - polecam te od OneLittleBird oraz PaisleePress

Mam nadzieję, że zmobilizowałam Was do działania! Pamiętajcie, nie ma rzeczy niemożliwych :) nawet w grudniu, gdy czasu jest jak na lekarstwo!
Podzielcie się swoimi grudniownikami, bardzo chętnie do Was zajrzę!
A jeśli macie jakieś pytania odnośnie grudniowników - zapraszam do dyskusji poniżej! :) 

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS