mini album - London 2016

11/13/2016

Hej!
Tak jak zapowiadałam - mam dla Was insta album z Londynu. Pierwszy raz walczyłam z taką formą i powiem Wam, że to świetna sprawa! Co prawda ledwo się zmieściłam, bo niestety grzbiet albumu nie jest duży, ale mimo wszystko bardzo spodobała mi się ta forma :)
Zdjęć jest okropnie dużo, więc postanowiłam zmontować krótki filmik, poniżej jedynie moje ulubione strony. Mam nadzieję, że i Wam się spodoba :) 
Hello! As I promised, here's the minialbum with the photos from London. It was my first time with such a form and it was a lot of fun! I really hope you'll like it! There are lots of photos so I decided to make a short video:


Nie obyło się bez problemów.. większość zdjęć, które miały pasować w duże koszulki były za małe i musiałam je podklejać większym papierem. Reszta praktycznie poszła z planem. Zabrakło mi jedynie koszulek, żeby zrobić więcej kieszonek na bilety :D




Dlatego też postanowiłam użyć papierowej torebeczki, w którą włożyłam większość przywiezionych bibelotów:











Jestem strasznie ciekawa Waszych opinii! 
Buziaki!



You Might Also Like

0 komentarze

LABELS