THE CREW - layout for HKC

11/02/2016

 Hej! Ten długi weekend minął zdecydowanie za szybko (w dodatku z toną chusteczek pod ręką!), nie mogę się pozbierać ;) jak dobrze, że już za tydzień kolejny! 
Dziś mam dla Was kolejnego scrapa przygotowanego dla Hip Kit Club. Obok każdego dnia w naszym Design Team'owym kalendarzu znajdują się jakieś tematy/hasła, "zmuszające" nas do większej kreatywności ;) zgadnijcie na jaki trafiłam w tym tygodniu.......
Hi! I have another layout for you using October Hip Kit Club kits. This time I had quite a challenge because I had to make a layout without white colour! It wasn't easy but it was super fun!


Tak, scrap bez użycia koloru białego :D i tak ze mnie lekki kłamca, bo przemyciłam go w skromnych ilościach, ale po raz pierwszy od może dwóch lat na bazie nie ma go ani grama! Ten drewniany papier od Maggie Holmes baaardzo mi się podoba i od razu wiedziałam, że go użyję, ale mimo wszystko następny mój layout będzie zdecydowanie na białej bazie ;)



Uważam jednak, że ta odmiana bardzo dobrze mi zrobiła i miałam dużo radochy podczas tworzenia!






Wykorzystałam cudne kity październikowe.

I jak, podoba Wam się taka odmiana? :)
Buziaki, dzięki, że jesteście!
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS