Project Life weeks 7&... 7 :D

11/25/2016

Hej!
Grudzień za pasem, nie chcę więc "straszyć" Was rozkładówkami z połowy września :D wrzucam więc dwie, jesienne (i bardzo białe) strony z mojego albumu. Odwiedziłam Wrocław (i w sumie bardzo się cieszę, że jest mi dane tam teraz studiować, piękne miasto!) i całkiem przypadkiem odwiedziłam też Paper Concept.. ;) Poza tym zaczęłam pracę na pełny etat, więc spodziewajcie się coraz mniej interesujących zdjęć :D






Poniżej kolejny siódmy tydzień... :D nie wiem jak to się stało. Zawsze sprawdzam daty i numery tygodni dwa razy ;) noo i tak do tej pory sobie wiszą dwie siódemki..
 A tutaj, jak widzicie, pierwsza paczka, a raczej paka, którą dostałam od Hip Kit Club. Kimberly jest przemiłą osobą i co miesiąc dostaję jakąś miłą notkę :)




Wpisy powstały na kartach od Family Portraits (gdzie z okazji czarnego piątku duży rabat!)
Buziaki!
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS