DREAM BIG! Clique Kits DT

9/17/2015

Hej! Jestem taaaka nakręcona, w końcu mogę Wam pokazać moją pierwszą pracę dla Clique Kits! w całości skupiona jest na marzeniach, które naprawdę się spełniają! Bardzo, bardzo chciałam być częścią tej załogi iii.. tadaaa! Nie to, że nadal w to nie wierzę :P kiedy październikowy kit - Funfetii - zawitał do mojego domu, jeszcze bardziej w to nie wierzyłam.. no bo.. tyle cudeniek tylko dla mnie? :D 
***
Jeśli chcecie wiedzieć jak powstał ten layout - zapraszam na kurs krok po kroku :)
Hi! I'm sooo, sooo thrilled to show you my very first work for Clique Kits! It's all about dreams that really do come true! Being a part of the team was my dream and.. tadaaa! Not that I still can't believe it.. ;) and when the October Funfetti kit arrived at my home I couldn't believe it even more - I'm a really lucky girl to have all those goodies only for me :D 
***
If you want to know how this layout was created - see the full step by step tutorial here.





Dziękuję Wam za każde słowo :*
Thank you for all your comments!

xx

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Gratulacje! :** A scrapa podziwiam od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :* A LO jak zwykle pierwsza klasa, :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaki on jest genialny o.o Nie dziwię się wcale, ale i tak gratuluję nowego DT! :D

    OdpowiedzUsuń

LABELS