Project Life weeks 11&12 for Hip Kit Club

12/05/2016

Hej! 
Jak Wam mija grudzień? Ja już skupiam się tylko i wyłącznie na grudniowniku i kartkach świątecznych, dokupując kolejne lampki w międzyczasie ;) ale mam jeszcze kilka tygodni z dużego albumu do pokazania. Te strony zrobione zostały z październikowych kitów od Hip Kit Club. Postanowiłam sobie, że jedną rozkładówkę zrobię tylko z kitu głównego, ale karty w kicie PL były tak piękne, że nie mogłam się oprzeć... 
Hi! How is your December? I have so much fun making pages in my December Daily Album! I focus merely on that and Christmas cards, but I still have some spreads to show. Those pages were made with Hip Kit Club October kits. ♥


Weekend w tygodniu 11. spędzony na wydziale. Za każdym razem kiedy tam siedzę, zastanawiam się czemu ja to sobie zrobiłam.... :D







Ten weekend o wiele przyjemniejszy! Pochodziłam trochę po lesie, skończyłam mini album a w weekend odwiedziłam na moment stolicę :)






Trzymajcie się ciepło!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS