PL week 24

3/28/2017

Hej! Pora na kolejny wpis z albumu :) i znów na bazie kart z kitu Fresh. I znów z białym alfabetem ze Studio Calico.. Może już Wam się nudzą moje strony, ale ciężko mi wyjść ze strefy komfortu.. ale obiecuję, że niedługo będzie coś nowego - układ kieszonek w koszulce! :D 
Nie wiem, czy zauważyłyście, ale ostatnio do journalingu używam maszyny do pisania, którą dostałam od Miry i Pawła z FamilyPortraits. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia i tak już zostało - dużo bardziej podoba mi się pismo maszynowe niż moje własne, drukowanie też nie wchodzi w grę (robiłam tak w grudniowniku i jest to trochę uciążliwe..) a maszyna jak na razie sprawdza się idealnie!
Hello! Another page from my album. Another one with the Fresh kit.. and with white alpha stickers from Studio Calico.. Love them both, I hope you're not bored! I've started using my new old typewriter, it's perfect ♥






Ściskam!
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS