Project Life weeks 51&52

3/27/2019

Hej, hej! Pora zakończyć kolejny rok! Zawsze udawało się tak wstrzelić z terminem, że wyjazdy wakacyjne zaczynały mi kolejne albumy (tak, przypominam, że u mnie rok albumowy zaczyna się w sierpniu ;)), w tym roku jednak urlop (i to nie byle jaki, bo to podróż poślubna!) kończy mój kolejny album. Przenoszę się teraz do różowego albumu FamilyPortraits ♥


Tydzień 51. to wakacyjne szaleństwo z naklejkami i dodatkami od scrapki.pl. Z racji tego, że powstał już wakacyjny album na ten sam temat, w tym albumie postanowiłam jak zwykle wrzucić zdjęcia bardziej "codzienne". 








Kolejny tydzień to powrót do rzeczywistości z FamilyPortraits tym razem ;) nie wiem jak to się stało, ale dopiero na zdjęciach zauważyłam, że ten diecut na czarno-białym zdjęciu jest krzywo przyklejony.. 






You Might Also Like

0 komentarze

LABELS