ciężki kaliber

5/05/2014

Oj, uwierzcie mi, było ciężko.. Duża forma, brak zdjęcia, w dodatku dla dziecka. Plus dla mnie, że to dziewczynka ;) Z różami chyba lepiej mi się pracuje niż z niebieskim. Jeśli chodzi o prace dziecięce oczywiście :)

Trzeba było jednak powalczyć. Z pomocą przyszły tekturki i badziki Craftfun :) Badziki szczególnie lubię, ten słonik całkowicie skradł moje serducho, jest przesłodki!! Coś tam wymodziłam, ale teraz zrobić zdjęcie takiemu dużemu albumowi, to dopiero wyczyn! Bynajmniej dla mnie, niestety musicie się pogodzić z takimi marnymi:






Powoli wygrzebuję się z zaległości, uff. Ale w majówkę tak dużo scrapowałam, że nawet sobie nie wyobrażacie, zatem będzie co pokazywać! :D

xx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Łooooo, dałaś radę. :D:D Genialnie Ci wyszedł! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album :) A słonik faktycznie przesłodki, świetnie wygląda na pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. księżniczkowy róż to czasem ciężki kaliber, ale dałaś radę w zupełności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Podołałaś absolutnie :) Juz się nei mogę doczekać majówkowych prac <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, faktycznie zadanie miałaś niełatwe :D ale wyszłaś z niego obronną ręką :D naprawdę cudny album :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS