dziecięco i bez okazji

5/03/2014

Hej!
Dziś nasze święto! Która świętuje NSD przy papierach i dobrociach? Ja tak, oto dowód ;)


Ale oprócz tego mam dla Was kolejne zaległe prace. Jak mówiłam - dziś dziecięco. :)
najpierw na papierach Scrapandme. Słyszałyście, że już niedługo nowa kolekcja ujrzy światło dzienne?
Tutaj mała zajawka z papierami, które najbardziej złapały mnie za serducho, na fanpage'u Scrapandme możecie znaleźć ich więcej :)


a tutaj już kartka:











a kolejna dla Przyda-Się! z nową kolekcją Galerii Papieru, dla prac dziecięcych absolutny must have :D



 


Ale żeby za słodko nie było, to zrobiłam sobie niedawno coś dla siebie i tak jak lubię :) Wykorzystałam mapkę z wyzwania z bloga Sklep-Ewa

 tekturka oczywiście z CraftFun :)
Jeśli u Was pogoda taka jak u mnie, to szczerze współczuję, ale może uda Wam się jeszcze z tej majówki trochę wycisnąć, udanej niedzieli! :)
xx

You Might Also Like

10 komentarze

  1. to już wiem, kto mi wykupił czerwono-różowe kropki :D a kartki piękne :D dwie pierwsze przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomimo strasznej bieganiny przed chrzcinami kuzyna zdołałam złożyć scrapa i pozostało tylko skleić i dodać parę dodatków. :D A w kartkach się zakochałam! Są niesamkowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa! cudownie! trzecia moja ulubiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki:) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie pokolorowany obrazek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co to za serduszko na pierwszym zdjeciu? oooouuu :O lowe!
    Kolorowo, bardzo przyjemnie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gurka, to jakieś naklejki są: http://sklep.scrap.com.pl/product_info.php?cPath=122&products_id=9638 :D

      Usuń
  7. Łaaaaaa~ Fajowe wszystko, a zdjęcie z przydasiami znowu mi smaka na zakupy narobiło xD Uwielbiam tę niebieską mgiełkę 13arts *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fantastyczne, ale pierwsza wymiata totalnie :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS