PL week 3

9/03/2014

Witajcie!
Dzisiejsze słońce przyniosło mi masę energii, mam nadzieję, że nie stracę jej w ciągu dnia, bo mam bardzo dużo planów na dzisiejszy wieczór! :P Po zajmowaniu się bliźniakami mam chwilkę dla siebie i dla Was. :) kolejna strona PLa zatem!

Hi!
I have a loot of energy today! Hope I won't loose it later, because I have a lot of plans for tonight :D After spending some time babysitting my brother's twins I have some free time, so here I am with the third week of my Project Life:




I used some MissTiina prontables

To był bardzo napięty tydzień, ale tak pozytywnie, ten się taki nie zapowiada i już mi szkoda. ;)
Dziękuję za odwiedziny! :*

It was such an active week! But positively, I already regret that this is much more lazy.. ;)
Thank you for visitting my blog!

xx

You Might Also Like

6 komentarze

LABELS