Advent Calendar 2014

12/04/2014

Hej!
Najwyższa pora pokazać Wam tegoroczny kalendarz adwentowy! Prawie identyczny jak ubiegłoroczny (możecie go zobaczyć >tutaj<). Zmieniłam jedynie trochę wygląd torebeczek, dodałam klamerki i gotowe :) Kto jeszcze nie ma niech nie żałuje i się nie poddaje, ja kończyłam swój we wtorek :D
hello!
It's  time to show you our advent calendar for 2014 :) the form is almost the same as in the previous one which you can see >here<
Enjoy!







Przygotowałam go z pomocą produktów z Przyda-Się! W dziale Boże Narodzenie mnóstwo przecen a codziennie jeden produkt możecie nabyć w super niskiej cenie! A na blogu codziennie nowe inspiracje świąteczne :)
I prepared it with products from Przyda-Się!  See the blog for more daily Christmas inspirations!
xx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. świetny! taki prosty a taki efektowny - dokładnie to co uwielbiam <3
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie mega podobny do zeszłorocznego, ale skoro się sprawdził to po co zmieniać :D Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam go. :D Niby tylko torebki ale jak fantastycznie się prezentują. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiłaś cudo ze zwykłych torebek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńko, świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń

LABELS