HOOORAY!

7/12/2016

Hej! Jak się macie? Kto z Was ma wakacje? Mi czas leci zdecydowanie za szybko, każdego dnia wieczorem jestem w szoku, że to już wieczór :D ale czas chyba się przyzwyczajać, co? ;)
No ale dobra, coś tam robię. Dowód poniżej :) scrap (kolejny a4!) z kitu od Clique Kits
Hi! How are you? Even though I have holidays I am quite busy and each evening it's a big shock for me that anothey day has passed and I think that again I wasn't productive enough :P 
But it turns out I actually do something - here's a layout I made with July Clique Kits kit ♥ 


Drugi raz pracuję z papierami od Pinkfresh Studio i powiem Wam, że lekko nie jest. :P Według mnie te papiery, mimo, że są naprawdę urocze, to są też bardzo wymagające! Wzory są dla mnie dość ciężkie - za dużo się na nich dzieje i trochę się muszę nakombinować. I zawsze staram się wybierać te najdelikatniejsze.



Pomysł z "grzywką" :D przyszedł razem z Citrus Twists Kits. Na ich blogu co jakiś czas pojawia się wyzwanie "3 to inspire with", postanowiłam wziąć udział, zainspirował mnie bardzo layout stworzony przez ich gościnną projektantkę!
An idea for a fringe came together with a challegne at Citrus Twists Kits. A layout created by CTK Guest Designer inspired me totally!


Koniecznie dajcie znać co sądzicie, bo to kolejny eksperyment z mojej strony! Dajcie znać, czy podobają Wam się takie "poukładane" kompozycje :)

xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS