Project Life week 44 - część pierwsza

7/26/2016

Hej!
Dawno mnie tu nie było i obawiam się, że przez ponad 2 tygodnie również będzie tutaj cicho. Wyjeżdżam i mam zamiar wykorzystać ten czas na maksa, więc czasu na posty niestety nie będzie;
mam jednak nadzieję, że spotkamy się na moim instagramie :) 
Przechodząc do rzeczy - poniżej kawałek 44. tygodnia z mojego albumu :D cały tydzień ma, uwaga, 3 części, a więc 3 pełne, duże rozkładówki. Tak się złożyło, że był bardzo przyjemny i oprócz weekendu (czyli warszawskiego zlotu i naszej krótkiej wycieczki) działy się inne fajne rzeczy :) 
odwiedzili nas znajomi, zaczęło się Euro :D, wybrałyśmy się z przyjaciółką na Me Before You - jeden z ładniejszych filmów, jakie ostatnio widziałam!
Warszawę zostawiłam więc na kolejny raz. 
Hi! Sorry for being quiet, I still have a lot of things to do since I'm heading off to London this Saturday, yayy! So I won't be here but I hope we'll meet on my Instagram :)
Below, you'll find one page from week no.44. It has 3 pages in total :D because it was a beautiful week! Nex time you'll see the two remaining parts with our trip to Warsaw.




Wykorzystałam core kit "currently", który zdobyłam w Warszawie na zlocie. Najlepsze jest to, że ma ogrom białych kart!




Buziaki i do zobaczenia wkrótce! ;)

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS