SM#52&Przyda-Się!

10/24/2014

Tak, jestem leniem! Połączyłam SM#52 z inspiracją dla Przyda-Się!
Mam nadzieję, że był to mój ostatni raz.. :P ale jestem tak wykończona tym tygodniem, że nawet nie chcę myśleć, co może być później.. Dobrze że dwa długie weekendy się nam szykują. Ale, ale! Nadrobiłam PLa, yayy! :D pokażę.. niedługo ;)
Tymczasem scrap:
Yes I'm a lazybones! I've mixed SM#52 with inspiration for Przyda-Się!
Hope it was my last time :P
I'm sooo exhausted because of that week.. But I've caught up my PL, yayyy! And will show the spreads.. soon.. ;)
but layout first:

 Na zdjęciu, jeśli ktoś nie poznał, z Mirą






Buziaki słodkie dla Was i miłego i cieplejszego (brr!) weekendu! :*

xx

You Might Also Like

4 komentarze

  1. bombowy :D
    gratuluję nadrobienia PL! mój dalej w rozsypce ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaaaaa! Ale mega. ;D Dla mnie ostatnie dwa tygodnie też były okropne a to dopiero początek. ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesesese lubie go!!!!!! :) milo byc u kogos w skrapach seriooooo!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super! i kolorystycznie idealny! :D czekam teraz na Twój PL :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS