zaległości..

10/17/2014

Hej! Dziś mam dla Was kilka kartek. Pierwsze dwie dla CraftFun:
Hello!
Today some old cards for you. First two for CraftFun:




Musiałam połączyć temat Dnia Nauczyciela z urodzinami, dlatego sowa ma baloniki :)
 I must have mixed two ocassions - Teacher's Day and Birthday :D that's way the owl has balloons :)




A ta kartka zrobiona na nowe wyzwanie. Zapraszam!
This card is made for a new challenge :)

I jeszcze dla Diabelskiego Młyna. Temat: Chmury!
And one clean and simple card for Diabelski Młyn. Theme: Clouds!


Nadal mam problemy z systematycznością i wyrabianiem się z czymkolwiek, także musicie mi wybaczyć. Dziękuję, że mimo tego do mnie zaglądacie! :)

xx

You Might Also Like

8 komentarze

  1. 2 i 3 to mistrzostwo świata! *.* sama mam problemy z publikacją, brak mi czasu :F

    OdpowiedzUsuń
  2. druga to mistrzostwo!!! po prostu the best of the best :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ta środkowa... WOW! ale wszystkie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z tych prac ma w sobie coś, ale moje serce skradła druga kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja chyba tak samo jak dziewczyny zachwyciłam się pozycją numer dwa :D Ale tak serio, to wszystkie są boskie. Weszłam bo sówka, a tu takie fajowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Best day ever to chyba najlepsza kartka jaką kiedykolwiek widziałam- i naprawdę- nie przesadzam:)
    Podziwiam od dawna, nie wiem czemu wcześniej Ci o tym nie napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne! ostatnia najlepsza, czym mniej tym więcej <3

    OdpowiedzUsuń

LABELS