reasons why I love fall

11/06/2015

Hej! Tak właściwie to nie przepadam za jesienią tak jak np. za latem (nie wiem w sumie, czy w ogóle za nią przepadam :P) ale same musicie przyznać, że w tym roku się udała. No i papiery ze Studio Tekturek dostępne w Przyda-Się! (gdzie znajdziecie też wyzwanie, na które ten skrap był przygotowany) akurat podeszły, stąd też tytuł :)
Hi! Actually I don't love fall as much as summer for example (I don't know if I love fall at all :P) but this year it's really beautiful in Poland. And papers from Studio Tekturek available at Przyda-Się!(where you can find a challenge for which this layout was prepared) were perfect for those photos, so.. ;)





Wykorzystałam też mapkę z CTK. :) 
I also used CTK Sunday Sketch :)

xx

You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja w tym roku zakochałam się w jesieni, pierwszy raz na nią czekałam, pierwszy raz mi się podoba :)

    a Twój scrap jak zawsze idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, cudownie lekki ! aż bardziej czuję lato niż jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały! :) Papiery świetnie się spisały (taak, ja też jestem od nich uzależniona :D) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zakochałam się w jesieni w zeszłym roku i jeszcze mi nie przeszło :) A scrap wyszedł Ci przepięknie, na prawdę miło się na niego patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS