Project Life week 37

6/07/2016

Hej! Dziś kolejna porcja albumowych szaleństw. Edycja sponsorowana przez żółty i miętowy. Pięknie mi się te kolory wpasowały w zdjęcia! Dodatkowo użyłam trochę nowych naklejek od FamilyPortraits. Poraz pierwszy (!!) przecięłam zdjęcie do dwóch koszulek :D odważny krok jak na mnie ;) co sądzicie o takim rozwiązaniu? Nie było innej opcji, bardzo chciałam użyć takiego rozkładu kieszonek, bo reszta zdjęć pionowa i z telefonu. Z efektu jestem zadowolona choć nie wiem kiedy kolejny raz się na to porwę :P ale takie koszulki szczerze polecam! Zwłaszcza gdy zdjęcia tylko z telefonu! Mi się sprawdza idealnie :)
Hello all! This time I have for you a yellow&mint spread. Everything fits there, don't you think? ;) I used wonderful stickers from FamilyPortraits and for the first time (!!) I cut a big photo into two! What do you think about such an idea? I think it's perfect because as you can see, all other photos are rather small and vertical. Page protector with 12 3x4" pockets is a wonderful idea when you have only vertical photos, f.ex. from the phone and it's always fun to do something unusual :D


Dużo objadania się było w tym tygodniu. I piękne, rozkwitające drzewa :) 





Trzymajcie się ciepło!
PS. z kim zobaczę się na zlocie w sobotę? :)


You Might Also Like

0 komentarze

LABELS