Warszawa 2016

6/26/2016

Cześć!
Wiem, że nie było mnie tutaj wieki, ale na szczęście już wszystko powinno wrócić do normy - jestem już po obronie i pierwszy etap studiów już za mną! Będę mogła skupić się na przyjemnościach :)
Jeśli śledzicie mojego Instagrama, to widać tam trochę tych przyjemności.. ;)
Dziś mam dla Was skrapa A4. Wiem, nietypowo, ale za każdym razem, kiedy oglądam skrapy dziewczyn z DT Clique Kits (zwłaszcza Eli i Maryam, polecam!), jestem zachwycona i postanowiłam spróbować :) 
Hi! I know I've been absent lately but all I can say is that I finished my BA studies and finally have some time for myself!
Today I have an 8,5x11 layout. I know it's not a size I use very often but girls from  Clique Kits DT rock when it comes to A4 layouts (especially Eli & Maryam)! And I wanted to try it by myself :)


Wykorzystałam tutaj czerwcowy kit od Clique Kits, naszpikowany pięknymi dodatkami :)



A zdjęcie pochodzi z krótkiego zwiedzania rynku po warszawskim zlocie :)

Dajcie znać co sądzicie o skrapach A4 - praktykujecie? :) Podobają Wam się?
Buziaki!
What do you think about A4 layouts? :) hugs!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS