Project Life week 36

6/01/2016

Hej! W przerwie między pisaniem pracy a uczeniem się na zaliczenia i egzaminy, bez zbędnego gadania - zapraszam do obejrzenia kolejnego tygodnia z mojego albumu :) Baaardzo przyjemny tydzień, pierwsze w tym roku truskawy i dużo dobrego jedzenia!
Hi! Between writing my thesis and learning for exams, I would like to invite you to see another week from my album. There's a lot of good food and first strawberries this year!


Jak widać całkiem biało tym razem! I chociaż czasami ciężko mi się powstrzymać i muszę wrzucić jakąś kolorową kartę, tym razem mi się udało :) Zawsze zachwycam się Pinterestowymi białymi stronami z zagranicy ale niestety, samej ciężko mi zrobić stricte minimalistyczną, białą stronę.



Jak jest u Was? Minimalistycznie i monochromatycznie czy mieszanka kolorów? :)
Buziaki, życzcie mi powodzenia na kolejne dwa dni tortur... ;)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Cudnie! ;) Ja lubię Twoje kolorowe strony ale minimalistyczna wyszła Ci obłędnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi takkolory nie przeszkadzają, ale taki efekt też ładny :)

    a na zlot się wybierasz czy brak czasu?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo! Jeszcze do dzisiaj wydawało mi się, że moje strony są "jasne" :D Obłędnie Ci to wyszło :) Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń

LABELS