Project Life week 35

5/27/2016

Hej! Dość długo zeszło mi na robieniu zdjęć nowym stronom. Kiedy w końcu się zmobilizowałam, zrobiłam i zadowolona usiadłam do obróbki, okazało się, że ustawiłam źle balans bieli i wszystkie zdjęcia są różowe. :D tym sposobem kolejny tydzień minął, zanim zrobiłam kolejne podejście. Tym razem 3 razy sprawdziłam, czy wszystko gra.
Zapraszam więc na relację ze Skrapowiska i parku Klepacza!
Hi! Today another PL pages from my album! It took a while to take photos but after two weeks I finally managed :P

Tydzień kolorowy i sponsorowany wiosennymi naklejkami od FamilyPortraits :P baaaardzo mi te naklejki podeszły i chyba jedyną, która mi z zestawu została, to napis marzec ;)
This week was sponsored by FamilyPortraits stickers :P I really love the spring collection!






Druga strona to jak widać praktycznie tylko zdjęcia. I mało dodatków.




Buziaki!

You Might Also Like

2 komentarze

LABELS