6 zdjęć na skrapie

5/21/2016

Hej! Dawno mnie tu nie było, doba ostatnio kurczy mi się okropnie. Ale ok, czasami zdarzy mi się poleniuchować na kanapie dobrą chwilę :D Ale udało mi się też zrobić kolejnego skrapa 'dla siebie', a co! Zmotywowana zostałam wyzwaniem w Scrap-ścinkach z Instadrukiem.
Hi! I've been silent a bit lately, really sorry for that, but fortunately I made another layout "for myself", just for fun and here it is :) A bingo challenge at scrap-ścinki motivated me a lot too!



Odkurzyłam stemple na rolce, o których w większości zapominam:




Rzadko biorę udział w wyzwaniach "bingo", ale to mnie skusiło. Jeszcze rzadziej robię skrapy z taką ilością zdjęć, także wyzwanie było naprawdę duże!


wykorzystałam linię ścinki - stemple - scrap
ale linia chlapania - ścinki - scrap też w sumie się nadaje :P


Co sądzicie? Koniecznie podzielcie się przemyśleniami! I zachęcam do zmierzenia się z bingo :)

You Might Also Like

2 komentarze

LABELS