Mapka w Sovushka Slavia

5/09/2016

Hej! Jak się macie? Ja przyznam szczerze trochę nie wiem jak żyję. :P ten weekend był bardzo intensywny i minął w zawrotnym tempie, trochę nie mogę się po nim pozbierać! Ale kto nie był na zlocie w Katowicach niech żałuje i już szykuje się na kolejny!

A dziś w końcu mogę pokazać skrapa którego stworzyłam jako gościnna projektantka w Sovushka Slavia. Jeśli śledzicie moje konto na Instagramie, mogłyście zobaczyć już mały sneakpeak tej pracy. Nie wiem jak trafiłam na tego bloga, ale nie żałuję, bardzo pasują mi ich mapki, Was również zachęcam do zmierzenia się z tą najnowszą :) 
Tak wygląda mapka:
Hello! How are you? I'm super excited because I can finally show my latest layout. It's made for Sovushka Slavia where I have the opportunity to be a guest designer! :) Do you follow my Instagram account? You could see there a little sneak peak of that layout :)
 I love using Sovushka Slavia sketches because they're super clean and simple, you may have spotted some of their sketches before. And, after a long break I have finally made a layout for myself, with the supplies I wanted. It was super fun!
Here's the sketch:

A tutaj moja interpretacja:
And here's my interpretation:


Bardzo dawno nie robiłam takiej pracy tylko dla siebie, z materiałów, które mi wpadły w ręce, więc tym bardziej miałam radochę :D i z efektu również jestem zadowolona.



skrapa zgłaszam na wyzwanie Paper Concept (użyłam m.in. enamel dotsów).



Koniecznie dajcie znać co Wam się podoba a co nie. Co byście zmieniły? :) Mi brakuje tutaj białych chlapań, zastanawiam się, czy ich nie dodać. Co sądzicie?

Buziaki!

You Might Also Like

3 komentarze

  1. No i wiedziałam, że się nie zawiodę! :D Rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, nieprzekombinowany, przejrzysty layout! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny LO-s w pastelach - prosta forma pełna wyrazu! Dziękuje za udział w wyzwaniu Paper Concept.

    OdpowiedzUsuń

LABELS