adventure - layout for Clique Kits

9/08/2016

Hej! Kiedyś tam na moim instagramie zapowiadałam, że pojawi się na blogu scrap - oto i on :) powstał z wrześniowego kitu od Clique Kits. Niestety, ostatniego już, z jakim miałam okazję pracować w ramach DT. Było to naprawdę fantastyczne doświadczenie i bardzo się cieszę, że mogłam przez ten rok wspierać swoimi małymi siłami tak wspaniałą społeczność :) 
***
A teraz na temat scrapa :D kit baaardzo fajnie, jeśli chodzi o tematykę, wpisał się w mój wakacyjny wyjazd do Londynu - spełniłam jedno ze swoich marzeń, a kit właśnie do marzeń nawiązuje :) 
Jeśli chodzi o kolorystykę kitu - jest dość ciemny, gwieździsty, niezbyt w moim stylu, a że ja rzadko wychodzę ze strefy komfortu :D wybrałam więc jego najjaśniejsze punkty. Co sądzicie? Wybrnęłam? ;)
Hi! Some time ago I've posted a photo on my Instagram with a sneak peak of a layout I created with Clique Kits September kit. And here it is :) The kit was all about dreams and the photo is definitely about a dream that came true! 





xx
Hugs!

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS