Project Life week 45

9/01/2016

Hejhej!
Dziś kolejne zmagania z koszulkami. :) Nadal sporo do nadrobienia, ale jestem na dobrej drodze :D 
Poniżej tydzień 45 (już!). Strona lewa to czyste scrapowe szaleństwo - w Scrapbook.com wygrałam planner od Heidi Swapp, przyszła też paczka z kitem od Clique Kits, dostałam pierwszy mój kit od Citrus Twist Kits, a to wszystko dołożyłam do kupki przydasi, które przywiozłam ze zlotu. Wyobrażacie sobie moją radość? :D
Hello all! How are you? How is it going with your albums? :) I still have a lot to catch up but I don't give up :D 
Here you've got week 45. It was wonderful :D I had a big photo session because I got sooo many goodies!! I won Heidi Swapp planner at Scrapbook.com, I got the kit from Clique Kits and my very first kit from Citrus Twist Kits. Can you imagine my excitement... :D






Druga strona już bardziej przyziemna. Kosmetyczne poprawki w pracy licencjackiej (które zajęły chyba więcej niż pisanie rozdziału), wyprowadzka i piżama o 19.. ;)
The left side is almost all about scrapbooking so here's something from my "normal" life. ;)
Finishing touches on my BA thesis, moving out from our little flat and me in pyjamas at 7 p.m... 





Udanego weekendu!
Have a great weekend!
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS