ekscytujące wieści!! ||exciting news!!

9/15/2016

Hej wszystkim!
Dziś tak na szybko, ale mam bardzo ważną informację, którą chciałabym się z Wami podzielić :D
Długo wahałam się nad podjęciem decyzji, nie byłam do końca przekonana, czy się nadaję, nie dawałam sobie wielkich nadziei, ale jednak, udało się! 
Przywitajcie proszę, nowy skład Design Teamu w Hip Kit Club, w którym mam przyjemność działać :D
Hello all!
A very short, but very important post for you today! 
I actually hesitated a bit, wasn't sure whether I'm enough and whether I will meet expectations, but I had nothing to lose and I did it!!
Please, welcome new Hip Kit Club Design Team! I'm honoured to be a part of it! 


Ogromnie się cieszę i już nie mogę się doczekać pierwszych inspiracji!

Ale! Żeby trochę urozmaicić tego posta, mam też layout, który przygotowałam do zgłoszenia. Taki mój :) ulubione kolory, niezbyt skomplikowany, tak jak lubię!
I also have a layout I made for the DT Call. Totally mine, don't you think? :) 





Trzymajcie się!
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS