mini album for Hip Kit Club

10/12/2016

Hej! Dziś mam dla Was mini album, który przygotowałam dla Hip Kit, z wrześniowych kitów. Zrobiłam go ekspresowo i baardzo przyjemnie mi się go robiło! Wykorzystałam zdjęcia z zeszłej jesieni. Ostatnio dni są strasznie ponure, więc ten album jest taką przypominajką tych fajnych, jesiennych chwil. Nie przepadam za jesienią, więc jest ich niedużo :D ale skupiam się na pozytywach :)
Na początek animacja, zdjęcia też wkleiłam, znudzonych zapraszam na sam dół po detale.
Hello! Today I have a mini album made with September Hip Kits. It's about the things Ilove about fall. It isn't very thick because fall is not my favorite season but I decided to focus on the positive sides :)















Czas na obiecane detale! Uwielbiam te złote naklejki z kolekcji Gather od Maggie Holmes. Generalnie uwielbiam małe naklejki z napisami (jak już można zauważyć), a jak w dodatku są złote, no to same wiecie... ;)




Koniecznie dajcie znać co sądzicie.
Buziaki!


You Might Also Like

0 komentarze

LABELS