weekends ♥ || HKC DT

10/25/2016

Hej! Dziś mam dla Was jesiennego scrapa przygotowanego z październikowych kitów od Hip Kit. Kity są obłędne, pasują idealnie do jesiennych zdjęć a mimo to mają żywe kolory i idealnie podpasowały pod mój styl. 
Hello! Today I have for you a layout made from October Hip Kit Club kits. They're perfect for photos from fall yet, they're so fresh and so in my style!


Taaak, użyłam wielgaśnego zdjęcia a4!! W miniony weekend oglądałam na żywo album Miry, która używa w swoich scrapach właśnie zdjęć a4. Baaardzo mi się spodobały te jej scrapy więc postanowiłam się zainspirować. I wiecie co? To chyba nie był ostatni taki layout!



Mam też krótki filmik, w którym krok po kroku przedstawiony jest proces:








Koniecznie napiszcie, czy podobają Wam się takie eksperymenty :D
xx

You Might Also Like

0 komentarze

LABELS