green&simple card! ;)

4/08/2016

Hej! Dziś mam dla Was zielono-prostą kartkę zrobioną dla Przyda-Się! Zielony to nie jest mój kolor, zdecydowanie, ale używam go (pewnie często i nawet nie zdaję sobie z tego sprawy) do jakichś akcentów. Tym razem było inaczej :D I powiem Wam, że nawet mi się podoba :)
Hello! Today I have for you a very green card :D to be honest, it's not really my colour, I use it (probably a lot and I'm not even aware of it) but not as a focal point. This time it turned out differently and I must say I'm really proud of this card :)


Kartka jest napraaawdę prosta. Dla kontrastu użyłam jedynie żółtych i złotych chorągiewek.

I pochlapałam splashem! Chlapiecie, lubicie, używacie? Ja do białego splasha nie byłam jakoś bardzo przekonana na samym początku, bo w sumie to gdzie ja mogę nim chlapać? Layouty mam same białe, więc sensu nie ma, bo i tak nie będzie widać... Ale jednak! Przydał mi się bardzo, kartki chlapię teraz na potęgę, nawet białe layouty mi się zdarza :P

Dajcie znać w komentarzach czy lubicie takie wyraziste kartki i co sądzicie o splashu!

xx

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja jestem zachwycona ;-) Kartka jest cudna, a prostota wcale nie jest taka łatwa.
    A z chlapaniem mi nie po drodze, ale efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło super. ;) świetnie poradziłaś sobie z zielonym. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem w którym miejscu to nie jest Twój kolor, kartka jest genialna! Ja też uwielbiam białego Splasha, moją buteleczkę zdążyłam już wykończyć to chyba jedno z najfajniejszych mediów :D

    OdpowiedzUsuń

LABELS