viedo i kilka informacji Skrapowiskowych

4/05/2016

Hej! Mam dziś dla Was kolejny filmik! Tym razem zobaczycie jak tworzę stronę w moim albumie. Dziękuję Pawłowi z FamilyPortraits za montaż i wycinanie dłuuugich odcinków z serii "kobieta zmienną jest" :D ale mam nadzieję, że nie tylko ja tak mam? Często podczas tworzenia zmieniacie po parę razy karty i układ? :P
Hi! Today another video about making a PL spread. Hope you'll like it! Do you change your composition and cards as often as me? :P


Przy okazji przypominam o atrakcjach na Skrapowisku :D iiiii... darmowej wejściówce do wygrania! Zapraszam na mój profil na Facebook'u po więcej informacji. 

Zapraszam też na warsztat, można się jeszcze zapisywać :)


O godzinie 11 będzie też pokaz z tworzenia strony. Zapraszam wszystkich chętnych :) będzie można oglądać i tworzyć swoje strony razem ze mną.


Ostatnia informacja to rabat na odbiór zamówienia w FamilyPortraits.


Buziaki i do zobaczenia!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ekstra filmik. :D I tak - ja też pierdyliard razy zmieniam koncepcje. :D
    A atrakcje super. Już żałuję, że mnie tam nie będzie. ;<<

    OdpowiedzUsuń

LABELS