a very big album

8/05/2014

Witajcie!
Dziś przyszła pora na album :) dłuuugo nie robiłam takiego kolorowego i 'mojego' albumu; z dodatkiem tematyki przyjaźni pracowało się super!! Jest dość grubiutki, zobaczcie same:

Hi!
Today I want to share with you my latest album (goshh, I haven't done any album for sooo long!) It was a bit fun because energetic colours and friendship is a good topic for any work :)
So here it is:













 Więcej na blogu CraftFun, zapraszam :)
If you want to see more, go here! :)

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem!!! :*


You Might Also Like

7 komentarze

  1. jest przecudny! Pięknie to wszystko razem wygląda :) koniecznie musisz częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega się musiałaś przy nim narobić, ale jest totalnie tego warty :D nie mogę się napatrzeć, jak Ci super wyszedł :D i jest bardzo Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, piękny, piękny! <3 Podziwiem Cię, za ogrom pracy jaki włożyłaś w jego przygotowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo, słowa z Grey's Anatomy widzę <3 jest totalnie nieziemski!! sama mam ochotę sklecić jakiś album, ale ze mnie taki leeeń :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki cudowny! Idealny na prezent dla bliskiej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest GENIALNY! sama bym o takim marzyła :D jest po prostu mistrzowski, nawet słów mi brakuje, żeby go opisać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Raany jest fantastyczny! Poza tym, że kolory bomba to wykonanie zwala z nóg, musiałaś się przy nim 'napracować' ;)

    OdpowiedzUsuń

LABELS