yummy!

8/07/2014

Witajcie!
Gesso właśnie schnie na bazie (już jutro na Scrap-Map będziecie mogły podziwiać jedną z najgrubszych moich warstw w historii :D ) więc mam chwilkę pokazać Wam scrapa do mapki Antilight

Hi!
Gesso is drying on the card base right now (you'll see it on the Scrap-Map blog tommorrow!) so I have some time to write here :) It was a busy day and I'm exhausted but it's good to relax now with scissors and papers :)
So, a new layout sketch is on Scrap-Map and here is my turn:




korzystałam z materiałów od Przyda-Się!
I used materials from Przyda-Się!

Po dzisiejszym dniu mam dość, choć bardzo mocno chciałabym się zrelaksować przy papierach, to nie wiem, czy mój organizm mi na to pozwoli i nie wyląduje czołem w świeżo rozprowadzonej ecolinie :P 
dobranocne buziaki :*

xx

You Might Also Like

6 komentarze

  1. genialny, taki mega pozytywny :D
    czekam na tą jutrzejszą kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle podziwiam niesamowite połączenie kolorów! ;) Czekam na te warstwy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem co Ty tam kleisz :D
    a scrap smakowity bardzo! aż bym poszła coś zjeść, ale o tej porze chyba nie wypada... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. warstwy genialne, a kolorki moje ulubione :) Me like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie piękny, delikatny a napis yummy jak do zjedzenia, taki słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. yay! uwielbiam! całość z tym oszałamiającym, delikatnym klimacie. i alfabet lubię, jak to ja :D

    OdpowiedzUsuń

LABELS